Volgers

vrijdag 2 maart 2012

hmm..




Hey! De laatste tijd post ik niet veel maar dat weet ik. Maar het is nogal moeilijk
want ik moet mij 24/24 inzetten voor school en door dat kan ik bijna nooit posten.
En dan na school heb ik nog IRRITANTE studie tot 18 , in die studie kan ik mij
niet eens concentreren en dat is waarschijnlijk de oorzaak waarvan ik slechte punten
heb. Maarjah , sommige schrijvers posten ook niet en dan sta ik er helemaal alleen voor.

Ik heb gewoon die ene persoon nodig die belooft altijd te posten wanneer ik
in de studie zit fso.. . Anders stop ik gewoon met de blog. Want je moet begrijpen ik kan
niet elke dag posten wanneer ik thuis kom om 18u moet ik dan nog huiswerk maken
en dan moet ik gaan dansen en dat lukt gewoon nietmeer.

Dus ik heb echt wel iemand nodig die mij helpt en niet zo egoïstisch is.
Ik heb al een paar schrijvers gehad waar ik dacht van : ' die zal posten' , maar die
dan 1 week of 2 weken goed posten en dan posten nietmeer. Dat moet ik
ook niet hebben want dat is heel irritant daarom zeg ik altijd : vertrouw niemand.

Ik heb gewoon 1 of 2 lieve personen nodig die mij zullen helpen!
Anders zal de blog wss weggaan :

WIL JE SCHRIJVER WORDEN?
STUUR EEN EMAIL NAAR :

wat moet erin staan?
name , nicknaam , leeftijd , zit je in het lager of middelbaar ,starpoints.


Groetjes sien!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)