Volgers

zondag 4 maart 2012

Hello new dolls!


Hey! Ik denk wel dat iedereen 'the pussycat dolls' kent.
Wel , er zijn nieuwe dolls!
The Pussycat dolls zijn bekent door hun dansjes en hun liedjes
dat je nooit beu wordt. Vroeger en nu nog altijd was ik supergrote fan van
de pussycat dolls en vond ik dat zeeeeer jammer dat ze uitelkaar gingen
Nu vind  ik de nieuwe dolls vind ik ze nogal 'ordinair' ze zijn zo typisch terwijl de oude
PCD helemaal anders waren.

 
De vroegere PCD (de roodharige 'carmit' ging in 2009 uit de groep).

Ik vind deze PCD veel mooier dan de nieuwe! De nieuwe zien er zo nep uit.
Terwijl de oude meisjes er zo naturel uitzien. De nieuwe PCD zijn ook
vuilgairder (kleren , gedrag ,....) terwijl nu bijna alles vulgair is en het zou leuk
zijn moest 1 iets niet vulgair zijn.

 
De nieuwe PCD (de blonde ken je vast wel van Party Rock Anthem van LMFAO).

Hier zijn nog wat oude liedjes van de PCD:













Vroeger waren Kimberly en Ashley (de twee blonde) mijn favoriete PCD!

Van jullie?

Groetjes , Sien! =D

2 opmerkingen:

  1. Nicole Scherzinger is mijn favoriet :)

    Ik vind de oude PCD het leukste. Omdat ze stoer en sexy tegelijk waren.
    De nieuwe vind ik té gemaakt, en té Barbie :p

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha! Ik vond de oudste PCD ook cool!
    Jah , de pussycat dolls hebben nooit met jongens geflird ...
    idd!

    BeantwoordenVerwijderen

Just comment nice :)