Volgers

zaterdag 17 maart 2012

Creatief album !


Als eerste wil ik sorry zeggen dat ik al een week niks heb gepost.
Ik heb de laatste weken echt héél weinig tijd, en kan daarom alleen in het weekend posten.. sorry!
--------------------------


Nicknaam: karolien1979
Land: /
Status: Royalty
Lid sinds: 20 April 2005
Leeftijd: /

Wat ik creatief vind aan dit album:
Ze heeft stukjes zelfgemaakte interieurs in haar album staan.
Dit zijn zo'n stukjes:









Meer van deze creaties staan in haar album!


*Ik ben nodig opzoek naar nieuwe albums, die spectaculair, creatief, origineel ETC. zijn!
Denk jij dat je zo'n album hebt? En wil jij ook een keer de album op deze blog laten zien? Meld je dan NU aan in mijn gastenboek, en misschien staat jou album binnenkort op deze blog!*

xxx kenarie !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)