Volgers

zaterdag 3 maart 2012

Creatief album!



Hee mensen!
Ik heb weer een creatief album gevonden!

Stardoll nicknaam: FriendinSara
Land: Nederland/België
Leeftijd: /
Status: Stardoll Royalty
Lid Sinds: 23 April 2011


Leuke pagina's:
Deze pagina viel me op omdat ik hetzelfde in mijn album heb staan. :)
Wat ik leuk vind hieraan: Het is creatief, je kunt er véél foto's in kwijt, en het ziet er leuk uit.
Om deze pagina vol te krijgen, moet je wel véél foto's hebben/ maken.



Deze pagina moet een strand voorstellen.
het is creatief en origineel gemaakt.



Ze heeft hier een pagina gemaakt met een Rihanna pop uit de oude Super Supreme collectie.
Deze pop is niet meer verkrijgbaar.
Als je ook zo'n pop wilt, zijn er helaas geen meer verkrijgbaar, want helaas is alles al uitverkocht.
Je kunt deze pagina helaas dus helaas niet na maken...



Ze heeft hier 2 pagina's gemaakt met simpele lampen!
Bij de winkel: GLOW kun je ze voor 6 Stardollars kopen. Ze zijn dus voor Superstar/ Royalty.
Als je de lampen hebt, zijn deze pagina's super makkelijk na te maken!
Ze heeft hier een gele achtergrond gebruikt, met de lampen ervoor, en: That's it!


Dat was het al!
Hopelijk vonden jullie dit album leuk, en laat een reactie achter wat jij ervan vind!
Groetjes, Lindsey  »  kenarie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)