Volgers

vrijdag 20 januari 2012

nog 1 kans ...


Heey allemaal , ik moet even mededelen dat ik heel erg boos ben.
Want toen ik gisteren op de blog kwam zag ik dat de header veranderd was -,- .
ZONDER mijn toestemming. En ze moet niet zeggen dat het eens verassing was ,
want daar trap ik nu eenmaal niet in. Ik ging normaal een nieuwe header maken + achtergrond , maar
het lukte niet goed , en er zijn zoveel dingen veranderd , dat ik helemaal vanaf 1 moet beginnen.

De schrijver die dit heeft gedaan heeft nog 1 kans om het te melden , anders vliegt zij buiten.
Ik weet al van wie het is , maar ik wil gewoon zekerheid een bekenning dus.

Dus wees eerlijk en zeg het nu gewoon!

1) een schrijvers moeit zich niet met een header ,
behalve als ik de toestemming geef.
2) een schrijver post niet WAT ANDERE SCHRIJVERS
moeten posten.. .


Ik ben heel boos ! Dus laat het weten!!
Of als jij iets weet ,zeg het :s

Oke? Groetjes Sien!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)