Volgers

dinsdag 10 januari 2012

Interview! :)




Intervieuw met : Bubble_gum_14
Chirine : Heey , hallo , haai!
Farra : Hey.
Chirine : Wat is je real name?
Farra : mn echte naam ,, Farra
Chirine : Mooie naam! , hoelang zit je hier op sd?
Farra : Ik denk al een Jaartje al
Chirine : Wat vind je leuk aan sd?
Farra : eeuh ... Je ontmoet nieuwe mense en this gewoon leuk Alee meer weet ik niet wa ik er nu leuk aan vind ;s
Chirine : Ah oke :D , heb je veel vrienden hier op sd? Werd je ooit alleens gehackt of , gepest ofzo?
Farra : Veel mensen proberen mij te hacken voor zogezegt een "make over" te geve & gepest ni nee :)
Chirine : Vind je het leuk om zo ss te zijn of betaal je er niet voor? x
Farra : Ja ik betaal er voor kvindt het heeeéél leuk :D
Chirine : Amai das fijn om te horen! , wie zijn je allerbesties? Ik bedoel beste vriendinnentjes :)
Farra : Liinaa15 Mijn bff op sd & in real !
Chirine : Tofftoff! , & vond je het een leuke intervieuw?
Farra : Ja heel leuk x)
Chirine : Aleej das leuk om te horen! Doeei :D
Farra : Bye.
Wil je Bubble_gum_14 Zien op sd of vriendjes wordn met haar


Kisskiss , van Chirine. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)