Volgers

dinsdag 10 mei 2011

slecht nieuws


Heey lezers ik heb slecht nieuws .. ,


namelijk er is een soort van hackers op mijn account , ik kan wel nog op mijn account
maar die hackers speelt het heel slim !

Dus ik denk dat de hacker kepputje is . Ik wil haar niet beschuldigen , maar
al de bewijzen wijzen naar haar ! Dus vandaag kwam ik op de pc en zag ik dat er geld weg was
en dat er dingen verkocht waren !

Kijk maar hier :


Je ziet ook dat er een chili-bass iets gekocht  heeft , dus die heeft er ook iets mee te maken !

En om dat uur was ik niet eens thuis , ik was op schoolreis.

En wat nog raar is , is dat ik dit in mijn gastenboek krijg :


terwijl ik dat niet eens heb gekocht ??!

Dus vertrouw die kepputje helemaal niet !


Ojaaaa , die kepputje is ook niet zo slim om eem moderator te hacken ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)