Volgers

zondag 8 mei 2011

:[

Jaa , morgen komt mijn grootste nachtmerrie uit , ik ga naar Brussel.

Waarom is het mijn grootste nachtermerrie ,
het is (bij ons) 4 uren rijden met de autobus (+ fille)
en het ergste ervan is dat ik wagenziek ben.

Dus dat betekend dat ik niet meer dan 3O min of misschien vroeger in het auto
kan zitten of ik moet overgeven.

Maar met de laatste jaren is dat verbeterd.

Tegenwoordig bestaan er nu daar medicijnen voor , maar het helpt niet echt .
Gelukkig dat mijn beste vriendin (Alina) dat ook heeft dus ben ik niet de enigste
ze heeft het wel niet zo erg net zoals ik , ik moet elke keer 6à7 pillen in een dag nemen voor
niet over-te-geven . Er zijn wel een paar voordelen aan en nadelen

namelijk als je wagenziek bent staan je evenwichts-organen heel recht en van iemand
die dat niet heeft bewegen ze de hele tijd ! Wat is nu dat voordeel ? Ik heb kei veel evenwicht ,
dat betekend dat ik heel goed ben in Ballet & turnen ,

ze zeggen ook dat de mensen met wagenziekte gevoelliger zijn ?!
Dat weet ik !

Ik kan één ding zeggen het is een lastige ziekte !


- Sien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)