Volgers

donderdag 7 april 2011

winnaar medoll van de maand

Huaaaj :] De medoll van de maand is :




PROFICIAT

zij is de winnaar van 5OO sd , 10 cadeautjes!
Proficiat !
Haar nicknaam is : Missmieke741
En voor jullie hebben we nog een interview!

1. Vertel me je een beetje over wie je bent!
Hallo , iedereen ik ben Mieke , ik ben 13 jaar ik woon in Belgiƫ !
Ik heb 5 zusters en 2 broers , maar er zitten ook wel stiefzusters en stiefbroers tussen!
Als hobby zit ik op de pc op sd en.... ik dans ook heel graag , maar .... de laaste jaren
niet meer zoveel . Ik haat stardoll hackers , spinnen en meisjes die denken dat ze het zijn!
Mijn vader komt van Rusland , hij woont ook in Rusland , in de grote vakantie ga ik 2 weken dan bij hem logeren in zijn huis.

2. Volg je da laaste mode -trends?
Soms! Maar meestal koop ik iets mooi , en dan draag ik het gewoon direct ,
want anders moet het daar maar hangen ezo! Mijn favoriet kledingstukken zijn eigenlijik:
rokjes met een ligging eronder en dan korte broekjes , nogal vaag achtig!

3. Welke winkel is voor jou het best?
Eigenlijk weet ik het niet. Bijna alle winkels af en toe hebben ze iets
waarvan ik zeg : DIT WIL IK HEBBEN , maar dan koop ik het direct en draag het ook direct.
Stardoll is nu ook veel beter dan vroeger dus meer merken , mooiere kleren ezo. Stardoll heeft ook mooie kleedjes enzoo , en ik vind het zo leuk  , dat je bv. met iets van basics iets heel mooi kan van maken , met een heel mooi rokje enzo.

4.Wat is jou droom job ?
Hoh , mijn droom job is model , ik ben het nu al samen met Lilly & Beau !
Jullie volgen ook mijn blog , en dat vind ik heel leuk , ik heb wel een andere naam aangenomen en dat vind ik heel leuk hoor ! Mijn (stief)vader heeft een winkel en mijn moeder is advocaat dus ik denk dat ik er zal graken , zo niet , ik graak er toch! Ik heb volle vertrouwen in mijn ouders , en ik hoop dat ze er alles zullen aandoen dat ik model ben!

5.Beschrijf je stijl in 5 woorden:
Cool , relaxed , verschillend , girly , fun

6.Beschrijf je dagelijkse outfit!
Hoh , ik zou het niet weten , maar ik zal mijn outfit van vandaag wel eens zeggen:
vandaag droeg ik een rokje van Chanel en een goedkope legging , dan een wit jasje van Chanel en nog een truitje van DG , en ook nog schoenen van Dior , Dior vind ik een WONDERLIJK merk , ook in make -up en kleren , maar dan is chanel nog beter in kleren , maar in make -up van de kleuren niet!

7.LE of antidote ? Waarom ?
LE!
Antidote is meestal zo clownachtig vind ik , en LE is extra vagant!
En dat staat mij aan , ik hou meer van dingen die glitteren , en niet rood groen blauw door elkaar
dat staat mij HELEMAAL niet aan , ik bedoel LE is kost misschien ietsje meer , maar toch zou ik heel de winkel willen kopen , van antidote misschien 1 iets , maar eigenlijk heb ik niet veel van Antidote!

8.Wat zou je zeker moeten hebben in stardoll?
Basic kleren , want daar kun je zoveel mooi 's mee doen ,
zelf non-superstars kunnen het doen , dus als je iets hebt , kun je dat supermooi maken!
Vind ik , je moet het gewoon hebben , de kleuren zijn ze licht en zo mooi zeker kopen!

9.Wat vind je minder leuk aan stardoll ?
Ik vind het heel irritant dat je altijd bijna 1O min. moet wachten als je al iets
heb gepost in iemand gastenboek , dat je dan nog langer moet wachten ezoo..
dat steekt me het meest tegen , ezooo.. daar kan ik niet tegen , ik bedoel ik vind dat je gewoon
achter elkaar moet kunnen posten!

10. Heb je nog iets te zeggen ?
PLZZZZ , ga naar mijn account schrijf iets in mijn gastenboek , maak me BEKENDER
wordt mijn vriendin , want ik bijt niet hoor ! Soooo .. just goo!
Dank u , dat ik dit interview mocht doen !

Dat was ons interview !
Wil je ook eens medoll van de maand worden ,
schrijf dan hier een reactie onder!


XoXo Sien !





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)