Volgers

zondag 3 april 2011

weird

Huaaaaj :] Heb daarjuist gebeldt naar Zweden  , je kan al denken naar waar?
Naar de stardoll-admin ,  ik had het nummer gevraagt naar Alix.
In het begin was ik super zenuwachtig , maar dan viel het mee.
Ik moest Engels praten dus ... , soms moest ik wel eens denken van ' wat is dat woord weer '
. Ik heb dus gevraagd waarom dat Beau de trofee heeft gekregen , namelijk
is ze DUS NCG geworden , stardoll zegt , dat er meer dan 5000 meisjes over heel de wereld
NCG zijn geweest zonder op de voorkant  te staan hier in België zijn het er 3. Niet echt veel :[ .
Stardoll zegt ook dat stardoll blokkeert de laatste tijd , en dat alle nationale covergirls
allemaal door elkaar zijn! Ik heb ook ontdekt hoe ze de nationale covergirl kiezen , niet
via stemmen maar via iets anders ! Stardoll heeft me echt verbaasd , in een negatieve zin. Het is gewoon niet eerlijk , en het is hetzelfde met de covergirls !Wat ??? Moet je maar eens vragen !

4 opmerkingen:

Just comment nice :)