Volgers

zaterdag 23 april 2011

NIEUWE wedstrijd

Hallo. Klaar voor een nieuwe compititie?

Deze keer zal het weer zijn dat de andere mensen gaan stemmen ik dus niet.
Ik heb positieve commentaar gekregen van de poll van de andere make-up wedstrijd.
In de wedstrijd gaan er 3 winners zijn. De winnen elk geld.
Het is een budget van 3OO stardollars. Dus elke winner krijgt 1OOstardollars.

De opdracht --

Je weet dat er een nieuwe DoreƩ kleuren zijn uitgekomen.



Ik wil dat je 1 van die drie kiest. En dat je zorgt
dat je make-up er heel goed bij past. Ben je klaar !
Sla je hem op , en zegt in mijn gastenboek : 'Ik ben klaar met mijn look'
en dan kom ik kijken , je mag het ook op de chat zeggen.
Je mag ook die look crieĆ«ren in de starplaza , zonder  dat je die make-up hebt.
Maar je moet dan wel het versturen naar : stardollspassionandfashion@hotmail.be
Het idee komt van een meisje van stardoll , zei vroeg of we dit konden doen.

De wedstrijd sluit op -24/04- om 18:00

Veel geluk !

En wees snel !

PS: Al een enkel idee wat de volgende compitie zou kunnen zijn ,
ojaa , vergeet ook niet te stemmen op de kandidaten van de andere make-up westrijd
zie -- andere berichten !


- SPAF



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)