Volgers

maandag 18 april 2011

Mijn top 6

Heyy, ik zag Sien haar top 6 en nu wil ik de mijne ook even posten .
Ik ga beginnen met nr 6 ;
6)  Nicole Scherzinger - Don't Hold Youre Breath 
Ik vind het een heel goei liedje
 


5) Natalia ft. Lady Gaga - Pokkenteef
Ik beluister het veel omdat ik het gewoon hilarisch vind.



4) O~Zone - Dragostae Din Tei
Het was m'n lievelingsliedje wanneer ik 7 jaar was,
en nu geraakt het ook niet meer uit m'n hoofd.


3) Kayne West - All Of The Lights
Een van mijn favoriete liedjes van het moment


2) The Black Eyed Peas - Just Cant Get Enough
Het is een heel goed liedje en ik zit het elke dag zeker 5 keer te beluisteren

1) Selena Gomez - Who Says
Het is gewoon super goed en ik luister het al 15 keer per dag en zit het ook meestal mee te zingen


Dat was dus mijn top 6 van dit moment , 
ik heb natuurlijk ook nog andere liedjes die ik heel leuk vind maar 
dit zijn de tofste 6 vind ik .
Byee xx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)