Volgers

zaterdag 2 april 2011

Make up tips are back!

Jhaaaa :] De make-up tips are back ;) ! Waarom begin ik opnieuw?
Thuis hebben we 3 pc's : Laptop , oude computer , nieuw pc.
Voor de make-up tips te maken heb ik de nieuwe pc nodig.
Maar mijn broer had de oude computer kapot gemaakt , en nu
heeft een meneer die computer hersteld , en dat programma
op de oude computer gezet, dat ik nodig heb
voor de make-up tips! Dus nu kan ik make-up tips weer posten ,
waneer ik wil :) ! Wat zal ik volgende week , doen of vroeger, schrijf het hier in
een reactie :) of stuur een berichtje naar passionandfashion@hotmail.be


Maar ... er zijn sommige bloggen die ons faken en de make-up tips afpakken
daarom heb ik ook gestopt voor een tijd! Sommige blogs pakken zelf onze foto's af
van medoll off the day (van vroeger) dat is puur luiheid! En als ik zie dat er nu plots
ook een blog begint met make-up tips , dan gerandeer ik u , dat ik u zal aangeven aan blogger!
Mvg , Sien

Hier is onze make-up tip!:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)