Volgers

donderdag 21 april 2011

MAKE-UP TIP

Heey x :) ! Vandaag zijn er weer make-up tips , normaal
ga ik volgende week ze op zaterdag doen ! Ik had gezegt dat ik mensen
van stardoll heb uitgenomen ! Ik neem gewoon mensen uit de chat die mogen kiezen !
Wil je ook eens kiezen , zet daar hieronder je naam !

Maar eerst gaan we een make-up compitie doen !

WAT IS DAT ? WAT MOET JE DOEN ?
Je moet je super mooi maken ! Dus tegen zaterdag 23/04 moet
je een mega mooie look doen ofwel kan je kiezen van al de make-up tips
dat ik al gedaan heb ! Of je kan iets aparts doen !
Ben je klaar trek een foto , en stuur het door naar : passionandfashion@hotmail.be
Wat moet er in de bericht staan ? Naam , nicknaam , leeftijd .
Waar je die inspiratie haalt ! En welke gevoelens je erbij hebt !
Zeg ook in dat bericht welk één je doet van make-up tip ,
als je er geen doet , zeg dat in mijn bericht : 'ik doe mijn eigen ding '

Dan zal ik een collage maken van alle deelnemers en de winnaar krijgt natuurlijk iets !
Maar wat ? Misschien een baantje hier , of stardollars ?
Het is een geheim ! En geloof mij het is groot !

En als je wil meedoen , schrijf dan hier ook je naam onder aub !

Hier is de make-up tip :

Gekozen door -_Lisaatje_-
(klik om te vergroten bij allemaal)


Ojaaa , hier zijn de make-up tips waar je uit kan kiezen ,
maar het hoeft niet :) :































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)