Volgers

zaterdag 16 april 2011

Make - up tip

Heeeey :] Ben hier weer met een make-up tip ! Of met andere woorden
make up tips ! Deze week heb ik er 3 gedaan : -_Lisaatje_- , Britney Spears , Katy Perry .
-_Lisaatje_- is gekozen door haar zus = margootjenvg
Britney Spears =Sweetheart.xLil
Katy Perry = missdollpop15

Wil je ook eens kiezen ? Vraag het dan naar ladysien1234
Of schrijf hieronder een reactie wie je graag wilt !

Maar hier zijn de make-up tips!
Volgende week zal ik looks van personen uitleggen hoe je het moet maken !
Dus wil jij bv. hoe ik mijn look maak , schrijf dan gewoon hieronder je naam en
wie zijn look je wil zien :) ! Maar volgende week zal ik ook weer een ster
achterdoen :) :
Greetz Sien , geniet !

ps : als we 50 volgers bereiken , wordt het feest !






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)