Volgers

dinsdag 12 april 2011

Interview


Huaaj :) Ik wou eens een interview met een tweeling , dus daarom heb ik de schrijvende
tweeling van onze blog gevraagd : Beau & Lilly !

Beau : Groen , Lilly = Blauw , Sien (vragensteller) = Rood

Wat voor tweeling zijn jullie ?
Wij zijn een ééneiige tweeling , dat betekendt dat we
verschilllend zijn , ik vind toch dat ik helemaal niet lijk op Beau !

Welke verschillen zijn er?
Beau is 1m85 , ik ben maar 1m82.
Lilly heeft jeukbeenderen ik niet!
Ik lach liever met mijn mond open , Beau liever toe!
Beau heeft ook een ronder gezicht , ik heb een ovaal gezicht!

Meestal werd er vroeger in een film een tweeling beschouwdt
als dezelfde kleren dragen , hetzelfde haar , wat vinden jullie daarvan ?
Hmm... vroeger als we ongeveer 8 waren , moesten we van onze
vader - moeder dezelfde kleren dragen , dat vonden we héél irritant!
Want we hebben een heel andere stijl ! We werden soms uitgelachen , maar
dat kan me niks schele gewoon .. ! Dus ..... , een kieken is geen mus :) !

In  de films van de Olsentwins was het meestal dat ze elkaars
plaats inneemden , hebben jullie dat nog gedaan ?
We wilden wel ! Maar dat ging niet , want
ze betrapten ons altijd , maar we hadden ook weeral die verschillen. Dat is irritant ,
ook was Beau 2 jaar ouders in het schooljaar dus als ik in het 2de zat , zat zij in het vierde
want in het kleuter heb ik 2x moeten dubbelen!

Wat volgen jullie nu ?
Ik volg nu Latijn - Wiskunde , het valt mee en ben ook mee met de klas
dus alles is goed! Ik heb nog in het Latijn - Grieks gezeten maar tegen mijn zin ,
en nu zit ik in de 'mode ' . Dat spreek met echt aan !

Wie is er het gemeenst van jullie ?
Hooh , ik denk ... mezelf want ik kan nogal erg boos worden
op slijmers ! En Lilly ook ! Die mensen haat ik gewoon SLIJMERS !
Als ze tegen mij slijmen , dan wacht maar af! Maar eerlijk gezegt kan
Beau wel heel boos worden , en dat is eerlijk , maar ik kan ook heel
boos worden , dus eigenlijk alletwee!

Ben je gelukkig waar je leeft ?
Jaa , zeer ! Nu wonen we op een weide met
paarden , honden , en ook nog 2 katten , konijnen , ..
Zelf kunnen we paardrijden dat doen we nu al ongeveer
8 jaar ! Maar ik doe het meer dan Lilly want wat doe jij veel nu ?
Jaa , nu zit 'k in modelling dus foto's trekken , ik weet niet of je het al gezien
hebt maar een paar weken terug stond ik op de cover van een tijdschrift
maar je herkend me bijna niet ! Euhm , ik mag ietsje meer modelling doen dan Beau
maar niet echt veel meer!

Wat voor 'n stijl hebben jullie?
Ik hou meer van goedkope dingen : sjaalen , mutsen , handschoenen , brils
terwijl Lilly meer rokjes , doorzichtige topjes , ..
Ik ben ongeveer 4O min. in de badkamer elke dag voor mijn gezicht te behandelen ,
nagels , en haar , en ook nog voor mijn kleding ! Maar meestal in de vakantie is
dat langer dan 4O min! Ik ben ongeveer 10 min. in de badkamer
ik poets gewoon mijn tanden , kleren aan , haar kammen en gezicht wassen ,
en ben klaar meer hoeft dat niet voor ik !

Hakschoenen of sneakers ? Waarom ?
Hakken : omdat hakken maken u vrouwelijker vind ik ! En als ik hakken koop
moet dat gewoon boven de 5 centimeter zijn ! En ik heb stiletto's gekocht , die kosten ongeveer
380 euro , maar ze zijn van Italië , dus dat is een goed merk!
Sneakers : ik vind je moet niet altijd een hak dragen , als het plat
is kan het ook mooi zijn!

Dat was het interview ,

 XoXo Sieeen !


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)