Volgers

zondag 17 april 2011

Fashion blog --


*fashion blog*

Hoooi :] vandaag heb ik een fashion blog opgezocht , en ik
heb een hele goede fashion blog gevonden namelijk : fashion - ice

Wat is fashion ice ?
'fashion-ice' is een blog van een normaal meisje ,
die Jelka heet. Ze is model , en post erover in haar blog ,
maar natuurlijk post ze ook over andere dingen , trends , ..

Wat vind ik zo mooi aan haar & blog ?
Ik vind haar haar heel erg mooi , want
ik ben nu bijna de enigste met lang haar tot het eind van mijn rug ,
en als ik nu iemand zie met ook zo'n lang haar voelt dat wel goed :) !
Ze is ook nog maar 15 ! Daar ben ik dik jaloers op :) !
Haar blog is speciaal want als je al komt op de voorpagina
zie je al het logo , wat voor mij als mooi , en als je naar beneden
scrolt , zie je nog meer mooiere dingen !

Maar hier is een foto van het meisje van die blog :

XoXo Sien!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)