Volgers

woensdag 13 april 2011

Durf je ?


Vanamiddag , heb ik iets heel eng ontdekt !

Je moeten er eens naar luisteren !

Je moet niet als je wil , want het is héél eng !
Morgane , Ik , Femke en Eline hebben het bekeken & beluisterd!

Maar durf je klik dan hier :


Dan ben je op de google pagina ,
je moet dan nog naar beneden scrollen , en dan zie je 2 videos !
Je moet op de eerste video klikken en eens luisteren !

Wat wel heel grappig is dat iemand zei : ' Het is net mijn oma die mastrubeerd ' !
Dan zeg ik je moet maar durven xD !

Als je nog meer lef hebt  moet je eens  het tweede videotje bekijken ,
het is minder eng naar mijn smaak , maar sommige vinden het eng !

Dus als je niet bang was van de eerste , kijk dan naar de tweede !

En zeg ook in mijn gastenboek , wat je er van vond !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)