Volgers

donderdag 31 maart 2011

Vervanging & Hebben we er nu 100.000.000?



Jaa , ik zal voor een paar dagen Beau vervangen omdat ze
flauwgevallen was tijdens de examens (weet 'k van Lilly) ,
euhm , ik zal over de gratis dingen posten en verder over 100.000.000 leden, morgen
is het laatste examen voor ons dus in de namiddag zal ik er proberen op te zitten.
Zaterdag komt een uitwisseling student van Nederland , ik ben zo zenuwachtig ,
want ik vind het raar als een vreemd iemand in je huis komt logeren , majh ;).

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jaa, we zijn er EINDELIJK geraakt!
In de presentatie van Callie.Stardoll zie je duidelijk iets staan , wat? :
* We have officially reached 100,000,000 users!!  Stardoll has also released a couple of really awesome offers for our members.  Thanks for being a part of Stardoll, y'all!
vertaling:

Stardoll heeft officeel 100 miljoen leden. Stardoll zal ook een paar
coole actie's houden voor onze members. Bedankt voor een stuk van stardoll
te zijn.

Dat stond er , nou we zijn heel blij , maar komt een nog iets mooi?
Mag ik niet verklappen :) !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)