Volgers

donderdag 10 maart 2011

Interview !

Heey, ik ga weer een interview doen, want ik heb er echt zin in gekregen.
Het interview is met..
Nino.


Morgane : Vertel eens een beetje over je medoll.

Nino : Mijn medoll heet xCookie. Ik doe altijd verschillende stylen. Ze is 14 jaar. En Houd van fotografie.

Morgane : Ben je superstar? + Heb je een diamand?

Nino : Ik ben superstar en ben geen lid van royalty club.


Morgane : Wat is je grootste droom op stardoll ?

Nino : 10 000 starpoints hebben. (:

Morgane : Welk merk draag je het meest ? Of wat is je lievenlings merk?

Nino : Mijn lievelings merken zijn elle, dkny, LE en ik draag ook graag hotbuys kleding. Mijn styl van kleding is meestal dressy.

Morgane : Ben je al eens NCG of CG geweest?

Nino : Nee ik heb nog nooit een wedstrijd gewonnen. Ik zou ooit graag Covergirl willen worden.

Morgane : Wat vind je van stardoll?

Nino : Ik vind het een SUPER site. Ik zit er bijna elke dag op.

Morgane : Hoelang ben je al lid?

Nino : dat zou ik even moeten checken. Ik speel al van 19/07/2009


Morgane : Ten slote : Wat vind je van dit interview?

Nino : Ik ben blij dat ik ben geinterviewt ;d Het is de 1ste keer dus ik vond het wel leuk (:




Bedankt voor dit interiew ! Het was weer spetterend ! :)
xx Bye

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)