Volgers

woensdag 9 maart 2011

Interview !

Oh, lang geleden dat ik nog eens een intervieuw deed ! Nu doe ik er weer. Maar 2 in 1 week. Sorry, voor wie graag de intervieuwen leest ! Het is met Eline.
Dat is haar :


Morgane : Heey, vertel eens een beetje over je medoll.

Eline : Hey , Mijn Medoll Heet lamy_dasnen , Ik Verander Mijn Medoll om de Dag.Mijn Me-dollie ziet er meestal heel normaal Uit =s Maar ik Vind heel normaal wel Ok

Morgane : Hoe lang ben je al lid van stardoll ?

Eline : ik denk van 2009

Morgane : Wat is je lievenlings merk?

Eline : Eigelijk Le, ik Koop Daar Nooit Zoveel Van, maar ik vind Het Echt een mooi en Speciaal Merk !

Morgane : Wat is je grootste droom van stardoll ?

Eline : Hmm, Eigelijk Om Ncg te Worden , Want het is Echt Een eer Om ncg Te worden [Stem 5.5]

Morgane : Hoeveel keer ben je al superstar geweest ? En/Of ben je het nu nog?

Eline : Ik Ben 2 Keer ss Geweest , de eesrte Keer Had ik het zelf Gedaan & de 2De Keer Door Ladysien1234, ik wist niet dat ze het Gedaan het Was een verassing[Danku]

Morgane : Heb je een diamand ?

Eline : Nee, Spijtig genoeg niet ,,

Morgane : Wat vind je van deze blog?

Eline : Ik vind het een Supeeer Leuke & Mooie Blog [zeker de nieuwe Look] & Ik vind De Make-over tips echt Leuk &

'the Medollie van De dag ' Is SimpelWeg Top !

Morgane : Heb je clubs?

Eline : Ja Ik heb er 3

Morgane : Hoeveel kamers heb je?

Eline : 4 [ik ben NoN-Ss]

Morgane : Ten slote : Wat raad je de lezers aan?

Eline :Dat ze deze Super Leuke Blog Moeten Lezen , want het is Namelijk een Super,Mooie&Coole Blog ,,,,,,Daag



Bedankt voor het intervieuw ! Gedaan ! Volgende keer met ?? Byee

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)