Volgers

woensdag 30 maart 2011

FREE & update 3 , 100 miljoen members


Huaaj , ik had gezegt dat ik met gratis dingen ging komen ,
dus hier zijn ze :

Voor ze allemaal te hebben heb je een proxy nodig dus


Kopieer en plak deze url in de bar:

Log in in stardoll.

Wacht totdat de pagina laadt.
En normaal zouden er grote roze cadeautjes in u suite zijn ;).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

UPDATE 3, 100 miljoen members:

Jaa , er is weeral een nieuwe updat , ik probeer het zo veel mogelijk bij te houden ,
maar wat is de derde update?


Leden die 50 of meer Starpoints hebben, ontvangen 100 gratis Stardollars.
 Deze Stardollars zijn slechts 48 uur beschikbaar.
 Jouw kans om artikelen te kiezen die jij graag wil.
 Deze aanbieding is enkel geldig als je binnen de 24 uur inlogt als Stardoll.com
 100 miljoen leden bereikt.

dus wet moeten die 100 MILJOEN LEDEN bereiken!!
WANT IK WEET VAN ALIX , ALS WE ER 100 MILJOEN HEBBEN
DAT ER MEGA GROTE VERASSING KOMT, MAAR DIE
MAG IK NOG NIET WETEN!










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)