Volgers

dinsdag 8 februari 2011

Sorry & interview3!


Heeeej, sorry dat ik gisteren er niet op zat !
Ik moest studeren voor de toets vandaag van W.O.
Echt saai ! :o
Maar nu zal ik een interview geven met

Missmieke741

Morgane : vertel eens meer over je medoll.

Mieke : ik ben missmieke741 , ben een grootte fan van stardoll , probeer zoveel mogelijk op stardoll te komen. Maar dat lukt niet echt zoveel omdat we nu verhuizen. Ben nog geen NCG geworden maar dat wil ik ook niet
Morgane : Hoeveel starpoints heb je? + Hoe lang ben je lid ?

Mieke : Ik denk dat ik nu al 1 jaar lid ben ofzo , en ik heb 894 sd maar ik kom er nu niet veel op

Morgane : Wat vind je van deze blog? + Heb je zelf één?

Mieke : goed , mooi over stardoll ik kijk altijd! Ja ik heb zelf een blog.
Morgane : Wat vind je van stardoll?

Mieke : Stardoll is een leuk spel vind ik , vroeger was het saai maar nu veel beter.

Morgane : Wat is je lievenlings make up?
Mieke : LUXE lippenstift doe ik graag aan en eyeliner

Morgane : Wie is je allerbeste vriendin op stardoll?

Mieke : ladysien1234 (sien van deze blog dus)
Morgane : Zou er iets moeten veranderen of bijkomen op stardoll?

Mieke : Ik vind meer make-up
Morgane : Om aftesluiten : wat raad je de volgers aan?
Mieke : Om altijd reacties te zetten en natuurlijk mee te doen met de wedstrijden.
En dit was dan al weer een tof interview.
Byeeee! Xx Morgane











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)