Volgers

dinsdag 8 februari 2011

Sorry , gewoon pijn en verdriet.


sorry , heb pijn & verdriet .. ik wou niet opgeven , maar heb het toch gedaan , ik heb geen zin meer om te leven , géén zin meer in mijn leven .. Vandaag zal ik zeker dan geen make-up tip maken,sorry .. ik hoop dat Sien er 1 maakt .. Het gaat niet om de blog ..
heb nog een gedichtje geschreven , hopenlijk bergijpen jullie me dan ;


Een meisje van 12 is nog niet zo groot
ze wordt heen en weer geslingerd tussen gevoelens van leven en dood
ze wordt hoer en slet genoemd, daar kan ze niet meer tegen
ze wil zelfmoord plegen
ze weet ook wel dat dat niet dé oplossing is
het is natuurlijk niet mis
"ik voel dat het moet"zegt ze altijd
Maar ze durft het niet ..
bang om laf genoemd te worden 
bang om sommige mensen achter te laten ..
bang om na dood,herboren te worden , en misschien weer dezelfde pijn te voelen 
nu weet je hoe ze zich voelde , maar je weet niet wie ze is ..
wel ,
Dat meisje was ik...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)