Volgers

zaterdag 5 februari 2011

Interview

Heeej, ik zal als eerste een interview doen met iemand.
Ik zal het doen met...

lorre22
klik hier om haar te bezoeken : http://www.stardoll.com/nl/user/?id=1490110

Ik ga beginnen;


Morgane : Vertel eens meer over jou medoll op stardoll.

Laura :
Mijn medool is lorre22, Ik zit al een lange tijd op stardoll, al 5 jaar. Ik zit er graag op om nieuwe vrienden te maken. Ik ben al altijd superstar geweest. Ik ben al een klein anderhalf jaar lid van de club Stardoll Royalty. Daardoor krijg je een diamandje, bij je avatar. In het begin wist ik niet wat dat wou zeggen, en er vroegen allemaal mensen hoe je eraan kon geraken maar toen wist ik dat ook niet xD . Ik en op 24 september 2010 voor de eerste keet NCG geworden en op 25 januari voor de tweede keer.

Morgane : Kan je vertellen hoeveel vrienden je hebt?

Laura : Goh, Euhm, ik heb 13 volle en 1 halve pagina's vrienden xD
hoeveel er dat zijn weet ik niet ^^

Morgane : Van waneer juist ben je lid ?

Laura : Ik ben al lid van 3 julli 2006

Morgane : Hoeveel starpoints heb je?

Laura : Ik heb 3055 starpoints

Morgane : Heb je alle kamers? Of hoeveel?

Laura : Ik heb alle kamers + het penthouse verdiep

Morgane : Wat vind je van deze blog ?

Laura : Ik vind het een hele leuke blog :) zeker met zoveel schrijvers ^^
 
Morgane : Zou je zelf willen een schrijver zijn?
 
Laura : Nee, ik zal het wel volgen, maar ik zal geen schrijver zijn. Waarom niet? Omdat ik niet weet over wat ik zal moeten schrijven, Ik niet veel tijd heb voor te schrijven, en omdat ik eigenlijk veel liever een blog volg dan dat ik er voor moet schijven, omdat ik echt niet zou weten over wat ik zal moeten schrijven :s
 
Morgane : Wie is je echte goede vriendin erop?
 
Laura : Mijn echte, beste, goeie vriendin erop is Sesil aka steilmeid. Ik ken haar al van wanneer ze begon met stardoll , we hebben nog nooit ruzie gehad en ik vind haar super tof en mooi en echt leuk om mee om te gaan Maar al mijn vriendinnen vind ik eigenlijk super :D , maar haar ken ik het langst :p
 
Morgane : Wat zijn je lievenlings merken?
 
Laura : LE, DKNY maar deze 2 vind ik soms wl duur en dat vind ik jammer, Rio en pretty in pink
 
Morgane : Om aftesluiten, heb je nog een droom op stardoll? + kan je die zeggen?
 
Laura : Haha xD, Ja, ^^ Ik zou super graag eens Covergirl willen worden of alleszins in de top 5 ervan. Of in de top 10 van de Catwalk ^^ Maar ik denk dat dat eigenlijk iedereen zijn droom is op stardoll xD
 
 
Zo dat zit erop! Wil je ook eens een interview? Zet reactie !
Byeee x

5 opmerkingen:

  1. Wil je geen interview met ik ? Ik heet Missmieke741 x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil een intervieuw!!
    Naam: Justine
    Nicknaam : Mydoc2230

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zou ik ook een interview krijgen? Naam : Margot Stardollnaam : margootjenvg

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zouden jullie mij willen interviewen? ik noem -_Lisaatje_-

    BeantwoordenVerwijderen

Just comment nice :)