Volgers

zondag 23 januari 2011

SCHOENEN

Heeeej iedereen ben vandaag weer gaan shoppen , ik was zo benieuwd wat ze gingen hebben ,gelukkig was er  va uitverkoopt(toch één van hun) Enja, natuurlijk ik stond er al eens naar te kijken en nu heb ik ze toch gekregen ;) Yay! De eerste paar gingen maar 60 euro ofzo.. . Goedkoop maar mooi , nou de tweede paar ging ongeveer : 210 euro. Ik ben blij dat ik ze heb want er waren al andere mensen aan het kijken ernaar! Dan zou ik pas echt boos zijn! Euhm.. Ik ga in het school de eerste paar schoennen dragen waarom omdat ze een blokhiel en dat is niet zo gevaarlijk om te vallen. Met de tweede paar schoenen ga ik nog wat wachten!

Oja je vraagt je nu zeker af hoe het nu gaat met deze schoenen?

Nou eerlijk gezegt heb ik ze bijna nog nooit aangedaan. Waarom?
Het weer eerst was het sneeuw dan regen en .... . Ik ga ze wel in de lente dragen en in de herfst.
Dus ciaaaaaooo !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)