Volgers

woensdag 26 januari 2011

IETS NIEUW

Heeeéj, Sien en ik hebben iets nieuw bedacht , wat?
We willen iemand gelukkig maken door : iemand zijn superstar weer de herloaden.
Dus ben je géén superstar of wil je herloaden? Schrijf dan hier je naam onder. Wat moet je precies doen?
Je moet zorgen dat er veel mensen onze blog volgen! Van elke soorten nationalliteiten! Als iemand onze blog volgt moet hij in Ladysien1234 haar gastenboek schrijven door wie hij lid is geworden! Als je ons niet vertrouwt vraag dan maar aan : Leensienmieke . Dus schrijf hier je naam onder!

Maar hier zijn de regels

1) Niet iemand dwingen om onze blog te volgen.
Dus niet zeggen : 'Kom naar de blog: alixsien... enz , of ik vermoord je '. Nee! Dat mag ik dus niet horen!
Want het is al gebeurd en als je dat tegenkomt is dat wel heel raar! Dus in ieder geval niet dwingen , bedreigen en al die dingen , we willen hier niet dat je als 'Gekke wijven ' te werk gaat.

2) EERLIJK ZIJN
Niet dat je zegt ' Ja ik heb iemand lid gemaakt maar hij wil niet blabablalbla ' dat geloven we toch niet.
Dus probeer het maarn niet!

3) Je kan meer één keer winnen , in heel je stardoll leven!
Dus niet dat je zegt 'ik ben nog niet geweest ;'(' dat is kleuterspel , mijn broer doet dat!

En dat is alles:

SCHRIJF JE HIER MAAR ONDER!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Just comment nice :)